This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Hysteriskt

Publicerad 2015-12-31 21:43:42 i Allmänt, Dumheter, Änglabarn,

Jobbade 8-19 även idag, åkte direkt ut till hästarna och självklart hade folk redan börjat smälla. Dino var hyfsat lugn men en av de andra var totalt hysterisk :( jag fick ingen som helst kontakt med honom. Skickade till ägaren så jag hoppas hon löste det, själv hade jag en hysteriskt rädd hund att ta hand om där hemma. Kände mig helt färdig när jag landade här och såklart hade tempen stigit igen 


Hade ingen feber imorse och kände mig rätt så pigg förutom att halsen krackelerat. Dock inte ont i den. 

Men imorn är jag ledig så får vila upp mig lite inför nästa 8-19 som är på lördag. Sen äntligen har jag min ledighet. 

Hoppade i jimmys snygga bebisdräkt och har bäddat ner mig i soffan med värmefilten. 




Tänkte jag skulle summerat året men tar det i helgen istället. Tycker denna dagen bara kan ta slut, sitter här själv med hunden och katten medan Jimmy är på fest. Varit lite tufft idag, vissa dagar är såna och hur mycket man än försöker hålla in tårarna så går det inte. Kändes inte så bra att de kom på jobbet dock...avskyr att folk ska se mig sån. 
Och när jag av alla människor lipar så är det inte helt lätt att hantera! 

Nu ska jag kolla på nån random tjejfilm och invänta kaoset vid 12slaget. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela