This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Imorgon

Publicerad 2015-11-30 16:22:11 i Allmänt,

Imorgon får jag antagligen bilderna i brevlådan, jag lär knappt våga öppna det....jag vet att vissa har fått hem väldigt "otäcka" bilder medan andra har fått jättefina <3 

Några hade fått bilder där deras bebis låg uppslängd på en diskbänk i en väldigt onaturlig ställning.....jag hade nog flippat totalt i det läget. Så hemskt.


Alla dessa hemska slangar....och elektroderna på det lilla huvudet. 
Men visst har vi trots allt en fantastisk vård i Sverige när den fungerar. 
Tänk så många som faktiskt räddas. 

Hade besök av Evve med sällskap idag med, de lyckades pricka in när jag såg ut som en luffare och huset var upp och ner. Men vi bjuder på det ;) 
Fick en sån himla fin blomma, så gulligt av henne <3 saknar våra promenader. 

Kommentarer

Postat av: Katharina

Publicerad 2015-12-02 11:23:17

Jag beklagar verkligen er förlust! Jag kan inte föreställa mig er smärta, er bottenlösa sorg. Men jag måste ändå få säga att han var ett makalöst vackert barn när man ser bilderna! En jättefin Vincent! Sorg är ett jävla skit, orättvis och grym. Sänder ork och styrka till dig!

Svar: Tusen tack 💙
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela