This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Detta

Publicerad 2015-10-07 16:13:44 i Allmänt, Graviditet,

Detta börjar bli en riktig preggoblogg med en massa gnäll :p sorry! 

Haft jävulska sammandragningar idag och ont, men peppar peppar så har de gett med sig lite nu. Det hade ju varit pricken över iet om tappen hade öppnat sig med ;o lika bra de får kolla detta på fredag. Fortsätter det så här så kan jag ju glömma att kunna jobba. Jävulsk "mensvärk". Ingen som sa till mig att det skulle vara så här att bli med barn jöö :p gode tid! 

Nu ska jag vila med kompis en stund innan det blir stallet



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela