This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Jobbhelg

Publicerad 2015-10-12 14:14:46 i Allmänt, Graviditet, Hästar,

Jobbade i helgen och idag har jag legat utslagen med sammandragningar, tur de släppte efter några timmar. Orkar verkligen inte med ett besök till på förlossningen, om det inte är riktigt nödvändigt såklart. 
Imorn blir det tryck och urinprov, onsdag ultraljud...apnervös är jag. Får åka dit själv med, känns sådär när det är så viktiga grejer. Men de börjar väl vänja sig vid mitt face därinne :p fredag blir det bm för prover, urin och tryck. Och så jobbar jag onsdag-lördag.....shit pommes frites :p får försöka vila lite de få timmarna jag är ledig. 
Tur två av turerna är kvällspass. 


Så här bra gick det igår ;) undra hur detta ska sluta haha. 

Strax upp till stallet och slå en kik på Dino med, ber till högre makter att han snart är okej. Jag behöver inte mer stress i mitt liv eller kostnader :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela