This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Sjukhusdag

Publicerad 2015-10-09 20:26:37 i Allmänt, Graviditet, Hästar,

En halv dag på förlossningen, de kollade alla flöden, bebisens hjärta och mitt tryck. Allt såg fint ut utom mitt tryck, det låg på 149/94 i slutet iaf så det fick vi vara nöjda med. Började med 157/103...not so good. Ska jobba i helgen så får vi se hur det ligger på tisdag igen. 


Köpte denna på Kappahl, fanns i rosa med ;) undra just om de kan se nåt på onsdag, spännande. Lär ju shoppa ihjäl mig om det blir en tjej, tänk allt sött som finns i rosa :D men den är så välkommen oavsett kön <3 

Var några före mig idag som måste fått ett fruktansvärt besked, det var läkare inne hos dom och de kom ut helt förstörda :( började nästan lipa jag med. 
Stackars människor! 

Annikas snälla hovis Micke slog en kik på Dino idag, idag var han inte lika stel utan mer lite halt höger bak skulle jag säga. Han tyckte jag skulle avvakta lite med tanke på att han inte är varm eller svullen nånstans. Så vi kör på det! 


Underbara häst! Han betyder så mycket! 

Nu ska jag krypa ner och kolla kardashians medan gubben är i garaget! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela