This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Foton

Publicerad 2015-09-28 21:30:08 i Allmänt, Hästar,

Mia och jag tog kameran i egna händer häromdagen. Jag känner mig mest bara tjock och sleten just nu men den dagen var jag rätt pigg och kände mig lite fräschare än tidigare i veckan när jag halvt somnade gåendes inne på Ica :o 




Inte fått fler bilder än men hoppas att några blev bra på min fina grabb. Han matchar hösten och nu börjar det gulna ute, vi önskar oss ett nytt träns bara. 
Ett PS, han får det när matte inte är fattig längre, dvs om en sådär två år. 


Lite gnabb med Texas fick avsluta dagen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela