This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Refunder

Publicerad 2016-04-29 12:00:13 i Allmänt,

Måste bara tipsa om Refunder, jag sparar in en hel del pengar när jag köper mitt smink, hundmat eller kosttillskott.
 
http://www.refunder.se/bjud-in/55eec3d99c6b5
 
Om ni registrerar er via länken här ovan så får ni 50 kr på ert konto när ni handlat för 100 kr i någon av deras anslutna butiker, vilket är väldigt många.
Jag får också 50 kr om ni gör det ska jag tillägga men om ni enbart går in på refunder så får ni inte de 50 kr.
Lite win win så att säga.
 
När ni ska handla från tex skincity så går ni in på refunder och loggar in när ni registrerat er, söker på skincity och går in på länken via refunder och då får ni återbäring, dvs procent på det ni handlar för.
Just nu har jag 240 kr på mitt konto, perfekt!
 
Bara ett tips om ni liksom jag handlar mycket på nätet, även hundmaten får jag rabatt på via dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela