This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Fullt ös

Publicerad 2016-12-20 12:35:46 i Allmänt, Dumheter, Shopping,

Precis landat i soffan med min frukost/lunch. Varit nere på stan och köpt lite julklappar och fixat lite åt jobbet. Tog en sväng inom inspiration och köpte julklapp till den dära bästa vännen jag har. Fick lite lugn på köpet, det är så behagligt därinne och personalen är så go. Man varvar automatiskt ner när man kommer in där. Sånt gillas! 

Systemet, fiskaffären och Ninas blev det också. Så nu kan nog julen springa in om den har lust. Jag ser dock inte framemot nyår, en skräckslagen hund och ett ensamt 12 slag haha. Yejjj! Men aja sånt är livet! 




Märta var hemma en runda med, trevligt! Hon måste ha nån matgömma nånstans för hon var lika välgödd som sin matte. 

Stallet är med klart och nu laddar vi för jobb 13-20 och lite APT. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela