This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Äntligen

Publicerad 2016-02-26 17:34:04 i Allmänt, Hälsa, Hästar, Änglabarn,

Legat med migrän nästan hela dagen men i em började det släppa lite och nu bankar det bara lite i tinningen. Missade det fina vädret, kändes lite surt. Men nån timme hann jag med i stallet innan den försvann. 

I övrigt har jag väl inte mått sådär bra idag, varit ledsen och trött på livet. 
Vissa dagar får det vara så helt enkelt! 




Hade velat att vi gör iordning graven nu men imorgon är vi båda uppbokade på varsitt håll och på söndag jobbar jag 8-19. Nästa helg har han sin dotter så då går det inte heller men vi får väl försöka klämma in det nån kväll istället. Samtidigt så är det ju inget man vill ha nån tidspress på sig när man ska fixa, så vi får se. 

Imorgon ska jag kolla lite grejer, spännande att se vad det kan ge. 


Nån hade väl menat väl och kavlat ner halsen men det var ju inte riktigt så genomtänkt kanske med tanke på hur stela hans muskler är just nu...han är väldigt spänd så all värme är bra värme just nu. Det är dessutom inget vintertäcke han har utan ett övergångstäcke så han hade nog inte smält i värmen så att säga. 

Prins solade lite iallafall 



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-26 20:24:48

Shiiiit jag antar att du bor i dom södra delarna av vårt land... Här uppe i norr har vi en meter snö och -14...

Svar: Haha ja här har vi knappt minusgrader just nu :D Bor i Blekinge.
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela