This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Äntligen

Publicerad 2016-01-31 21:45:23 i Allmänt, Hästar, Vincent, Änglabarn,

Ledig i två dagar nu, imorgon har jag en fika på stan inbokad och en promenad med hästen men på tisdag, då ska jag fasen inte göra nånting mer än att köra upp till stallet. Jag orkar inte vara social alla dagar i veckan, jag blir så trött och ofokuserad. 

Dino är oren igen dessutom, precis likadant som sist....hur lyckas han?! Slår knut på sig själv värre än en kringla. 
Så vi ger det några dagar annars får Mariann komma ut igen. Pengarna rullar då alltid med den hästen i ens ägo!


Men på tal om annat, denna är nu klar och ska hämtas till helgen 💙 
Lailas betong i Karlskrona har gjort den, jag tror den blir jättefin vid graven. 
Hon hade mycket fint såg jag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela