This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Brant

Publicerad 2016-01-30 22:24:36 i Allmänt, Hälsa, Vincent, Änglabarn,

Dagen i sig har varit bra, varit igång på jobbet och tiden har gått hyfsat fort. 
Däremot är det en sån där dag när olustkänslan sitter fast, ingen riktig ångest utan mer bara känslan av att något stör ens psyke. 
Jag försöker tänka på det som sorg och inte ångest som hon sa till mig, när jag gick min runda på rasten bara rasslade det till i hjärnan och alla känslor flödade. Jag var så ARG och så jävla ledsen, tänkte mest bara på vilket jäkla skitliv man fått serverat. Jag fick så ont i magen och kände bara att hur fan ska man orka? Är det så här det ska se ut?! 

Så där gick jag och tårarna sprutade men när jag kommit en bit och fått lipa av mig så började tankarna istället vandra lite åt att okej, sorgen är skit, att Vincent är död är så överjävligt att ord inte existerar men övriga livet är ju faktiskt helt ok. Jag måste försöka hålla kvar det, att det är sorgen som är skit...inte livet! 


Så här ser livet ut just nu, en fet uppförsbacke! Vi får hoppas den känns mindre brant så småningom 

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2016-01-30 22:38:50

❤️🌸

Svar: Tack Martina 💕 uppskattar dina kommentarer och omtanke! Kram
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela