This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Distance

Publicerad 2016-07-20 21:48:53 i Allmänt, Hälsa,

Har inte haft så mkt att uppdatera om på sistone, har kommit igång lite med min träning och beställt kost/träningsschema från en personlig tränare online.
Jättenöjd med upplägget fast jag har jättesvårt att anpassa mig till kosten, äta ofta är inte min grej. Jag har inte tid med sånt 🙈

Men nu får jag ta mig tid och göra så gott det går nu på sommaren när man är iväg mest hela tiden.

Känns som all min tid är sönderplanerad just nu, får lite smått panik av det men är ju övergående som tur är.
Imorgon ska vi ut med båten en sväng på kvällen iallafall, välbehövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela