This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Inget vettigt

Publicerad 2016-07-07 12:54:34 i Allmänt, Vincent, Änglabarn,

Retar mig på att mina favoritbloggar försvann med nya uppdateringen. Minns inte alla adresser heller. Idiotiskt!

Sen är det en pissig dag överlag, har inte fått tag på Lars och allt är bara skit. Inte kommer jag bort till stallet heller för jag har ingen bil hemma. Imorgon blir det äntligen jobb igen, får hoppas det är lugnt och stabilt där annars får man väl ett bryt till slut.

Idag mår jag inte alls bra men det får vara så just nu. Jag känner mig fruktansvärt bitter och nere, livet är förbannat orättvist!

Skulle egentligen bakat idag men jag känner inte för nånting så jag skiter i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela