This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Äventyret

Publicerad 2016-06-13 19:25:32 i Allmänt, Dumheter, Hälsa, Viktnedgång,

Jag var hos ett medium idag, en som är under utbildning. Men efter att ha gått hos Sanna som är så träffsäker och klockren så kändes detta mest bara lite luddigt och jag fick inte alls samma känsla. Men detta var billigt, annars hade jag inte gjort det. 

Håller mig dock till de som är etablerade med bra rykte hädanefter. 


Dagens stora middag, åt varken frukost eller lunch så fick bli lite mer nu ikväll. Blomkålsris med wokgrönsaker, keso, sallad, dressing och falafel. 
Mycket mat för hyfsat lite kcal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela