This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Hot hot hot

Publicerad 2016-06-22 15:38:32 i Allmänt, Hästar,

Underbart väder, nu har det dröjt med uppdateringen igen. Sorry! Jag har mått allt från bra till skit och helvete men idag är en helt godkänd dag måste jag säga. 

Igår var jag på gymmet och körde överkropp, det var på order från psykologen som sa att jag behöver få utlopp för mitt mående. Så idag kan jag knappt lyfta armarna över huvudet men det är ju positivt ;) 

Min tanke är att jag ska köra ett pass imorgon med, idag har jag rastat häst och gräsklippare så jag känner att det får faktiskt räcka. 



Ja ni ser ju vilken snygg röra jag har i min garderob, går inte ens att stänga lådorna :p


Blev en mysig runda i alla gångarter, han tvekade lite över om han faktiskt ville gå från gårdsplanen men han ändrade kvickt inställning. Denna hästen är alldeles för smart, ger man honom tån så äter han upp dig till huvet. 
Raka rör, snäll men bestämd är det som gäller annars släpper han demonerna lösa. 


Ser ni rävarna bakom öronen? ;) han är så full i fan vissa dagar haha. 
Knasboll <3 


Avslutade med ett bad, oh happy horse! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela