This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Spännande

Publicerad 2016-06-12 18:56:08 i Allmänt, Hälsa, Viktnedgång,

Imorgon ska jag iväg och göra en grej innan jobbet, ska bli spännande och se vad som händer och sker. 
Innan dess tänkte jag gå en långrunda, nu är det dax att sätta fart med viktminskningen om vi mot all förmodan skulle få klartecken att bli gravida igen när vi fått provsvaret från Holland. 

Så imorgon kör jag igång ordentligt, har bara börjat lite lätt sista tiden men nu är det dax att sätta sin fot på gymmet igen och börja räkna allt jag stoppar i mig. 
Finns inga genvägar helt enkelt. 


Detta är kanske inget jag bör fortsätta med alltså ;) haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela