This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Tandläkare

Publicerad 2016-06-30 21:23:39 i Allmänt, Hästar,

Idag kom tandläkaren till Dino och det såg ju inte så kul ut. Vilket dåligt samvete jag fick för att jag inte hållt tidsramen hon gav mig men det var ju så galet mycket med allt efter att vi förlorade Vincent :(

Hur man än gör så kan man inte vrida sig ut och in. Nu fick han hjälp iallafall och måste gå var sjätte månad hädanefter tills de fått ner allt. Lilla gubben <3

Det tragiska är att dagens veterinärer har ingen koll på tänder, jag var på klinik och fixade hans tänder ett år innan Martina kom ut och detta har han gått med betydligt längre än så. Alltså är det inte ens meningen att ta ut en veterinär, bättre och billigare att ta Martina då.

Min fina vän, han är så värdefull

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela