This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Beautyblender

Publicerad 2016-03-30 10:04:12 i Allmänt, Shopping,

Som vanligt när kupongerna från kicks kommer så blir det en beställning. 
Denna gången blev det denna lilla dyra men söta skumgummigrej. 


Var även rengöring till den med. 

Många som testat denna säger att de inte kan lägga nån bas utan denna numera för att den är så jädrans bra. 
Jag hoppas att de har rätt för billig är den inte, men eftersom jag lätt blir torr och kakig av foundation så kanske detta kan hjälpa lite på traven. 

Köpte även ett nytt läppstift från isadora av en på Facebook. 
Jag har ett sånt sen innan men det var nästan slut. Jättefin färg. 


Ice cream pink heter den. 
Kan visa den på nån dag, lite lagom sådär när man inte trivs i läppstift annars. 

Försöker sminka mig de dagar som min hy tillåter det för jag känner mig lite piggare när det åkt på. Och kan det göra lite för välmåendet så är väl det bra kan jag tycka. 


Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2016-03-30 13:52:52

Så klart så beror det på vad för foundation. Skaffade en blender för cirkus en månad sen. Ångrar inte det, älskar den! *o*

Svar: Ja den var suverän 👌🏻
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela