This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Igenkorkad

Publicerad 2016-03-31 01:00:37 i Allmänt, Dumheter, Hälsa,

Att sova denna natt ingick visst inte i planerna! Helt igenkorkad i näsan och inget nässpray så jag riktigt känner hur huvudvärken smäller på så fort jag lägger mig ner. Sen en gubbe jämte som snarkar galet mycket eftersom även han börjar bli förkyld. Och när han sover men inte jag så blir jag skogstokig för människan är så förbannat känslig, jag kan inte ta upp telefonen för då vaknar han så nu gick jag ut och la mig på soffan istället. Ligga där och glo har jag fått nog av, man får inte mer sömn för det. 

Jag hade planerat in ett besök på gymmet imorn innan jobbet men jag får se i vilket skick jag är i då. 


Pazz hängde med upp till stallet idag och så avslutade vi med 50 minuters promenad. Inte så dumt alls 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela