This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Jobbhelg

Publicerad 2017-08-12 21:41:38 i Allmänt, Graviditet,

Håller på och rensar hemma så vi ska få plats med allt, ser ut som fan rent ut sagt men det blir nog bra i slutändan. 

Pazz tyckte att det var duktigt förolämpande att vi hade satt nån konstig påse på hans plats så han utnyttjade den som kudde i ren protest 😅 


Sen blev det mat innan det var dax för jobb igen! Den lille har inte buffat nåt idag men jag hoppas han kommer igång inatt. 


Fick bli snabbmat idag, snöat in på pommes. Väldigt nyttigt 🤐🙈


Nu ska jag köpa lite mammakläder och be till högre makter att allt ser ok ut på måndag när vi ska in på RUL. 

Tur Robin är så lugn annars hade de nog fått klubba ner mig dessa månaderna. 
Helt otroligt att vi snart gått halvvägs 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela