This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Sjukskriven

Publicerad 2017-08-18 16:05:00 i Allmänt, Graviditet,

Fick en tid hos läkaren på onsdag pga smärtan och tyngdkänslan. Senare ringde hon upp och tyckte jag skulle vara sjukskriven fram tills dess så jag gick hem tidigare igår och är hemma måndag och tisdag. Det kommer och går lite men blir det värre så skulle jag söka akut. 


Tyckte han var lugn igår men imorse kom Pazz och verkligen slängde huvet i mitt knä när jag satt i soffan och han blev vansinnig därinne 🙈 sparkade som en galning, såg tillomed en utanpå. Och sen har han varit igång då och då under dagen. Så skönt! 

Imorgon ska vi på roadtrip och förhoppningsvis köpa stallvagnen. Jag får hålla mig i stillhet så shoppingrundan vi planerat fick ställas in men huvudsaken är att allt går bra. 


Han känner på sig att allt inte är som det brukar 💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela