This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Fika

Publicerad 2017-01-26 16:39:25 i Allmänt, Dumheter, Vincent, Änglabarn,

Fick en bra avslutning på dagen igår, Robin kom över och då blir livet lite lättare. 

Tacksam att jag har honom 💙

Idag har jag varit och fikat med min extramamma, ätit alldeles för mycket men tar en reducerad dag imorgon istället. Brukar väga upp det hela 😋

Fick en hundralapp att köpa nåt till Vincent för, brukar få det och det är lönlöst att protestera för då blir hon arg tanten. 
Himla omtänksamt är det iallafall, skönt att nån bidrar både känslomässigt och lite ekonomiskt hur hemskt det än låter. 
Tror inte folk förstår hur mycket pengar man lägger däruppe varje månad, framförallt på våren och sommaren när det ska dit blommor. Nu är det ljusen som kostar. 
Men jag gör det såklart för att jag vill, känns inte bra i hjärtat när det inte är iordning hos honom. 

Imorn ska tomtarna väck och jag har köpt nya ljus, blommor med egentligen men det är knappt lönt att sätta där än 💕



Nu ska jag se om jag får igång min dator så vi (läs robin) slipper glo på kardashians osv ikväll 😅 det duger tydligen inte 😋



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela