This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Växjö

Publicerad 2017-01-07 21:20:32 i Allmänt, Dumheter, Shopping,

Skrattat så jag har ont i magen idag, underbart! 


Snön vräkte ner men jag och Mia skulle ju prompt till samarkand, inte så att vi jublade över shoppingen precis 🙌🏻 gud nej, thaibuffen 😂 den skulle vi åt liksom. 

Så i detta hemska väder drog vi uppåt, vägarna var katastrof, bilisterna likaså. Vissa körde i 40 och andra drog på i 100, vet inte hur många gånger man såg folk börja tappa fästet. Min Volvo är ju dock outstanding och såg till att vi höll oss på vägen ;) med hjälp av en skicklig förare. 
Att denna skickliga människan senare höll på att sätta bilen i Börjes hästaffär är ju en helt annan historia. En diskriberad sådan 😝

Vi gick några varv däruppe, handlade lite myskläder på New yorker. Jag vägrar köpa några andra kläder innan jag väger det jag ska. Men de var perfekt till att ha på jobbet och här hemma. Ni kan få se dom imorgon, för ni är säkert galet intresserad av vad jag dräller runt i här hemma 😉

Vi åt iallafall vår buffé, jag åt lagom tills mia var dum och tog en omgång till. Då var ju jag tvungen att göra detsamma så nu ligger jag här hemma och ser ut som grodan boll. 

Sen blev det Börjes och köp av godis, som jag sen tog ett bett av här hemma och insåg att jag tyckte inte ens om det. Tror ni järnbristen har satt sig på hjärnan?! Inte likt mig detta! Men dricker iallafall min pepsi max som nästan höll på att kosta bilen livet på Börjes parkering som sagt. Jag skulle liksom vända min smidiga kropp och rota fram den i baksätet men kom åt gasen istället och satte hela tyngden på den medan Mia ylade jämte mig. 
Det blev inga rubriker som tur var, kan ni se den tidningsrubriken liksom?! 

Sen körde vi hem och skrattade så vi höll på och pinka ner oss. Jag sjöng lite och terroriserade henne med min country. 
Hon lär sova gott inatt 😁😂 

I övrigt så är allt nästan lite sådära bra så man väntar in käftsmällen. Kan vi komma överens om att jag slipper sådana detta året? Jag ser framemot att gå igenom detta året med flaggan i topp. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela