This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Barnvagn

Publicerad 2015-07-31 12:52:41 i Allmänt, Dumheter, Graviditet, Shopping,

Ja detta är ett hett ämne här hemma ;) 
Begagnad vs icke begagnad, färgglad vs neutral! 

Jag tkr absolut inte att det är nåt fel på begagnade prylar, dock har jag en viss skräck för ohyra. Tänk om man köper en vagn och får en loppa på köpet liksom :o 


Halloo, I'm mr vägglus och nu har jag flyttat in till er, Tjihoo...alltså nä fy fan! 
Men min sambo tkr tydligen att en loppa eller två är välkommet. Vi får se vem som går vinnande ur detta, loppeboet eller jag :p 

Sen det här med färg, neutralt är ju såå galet tråkigt. Jag vägrar svart/beiget osv. Jag vill ha blått eller rosa, och jag vill inte ha en jäkla HEN till unge! Men numera är det tydligen livsfarligt att visa vilket kön man tillhör. 
Får vi en flicka blir det rosa i miljoner miljarder alla nyanser. Jag går väl knappast och köper en blå overall till en flicka bara för att allt ska vara så förbannat könsneutralt! 
Löjligt är vad det är! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela