This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Hjälp

Publicerad 2016-07-08 22:45:10 i Allmänt, Vincent,

Nu har jag äntligen gjort något jag funderat över många gånger men som aldrig blivit av för att jag varit för snål eller fattig. Märkligt nog har man alltid råd med ett extra schabrak eller så ;) men när det kommer till sig själv så är det tvärnit.
 
Lite nervöst är det pga att jag inte vet hur starkt psyket är just nu eller ja det är väl det som är bekymret snarare, att det inte är så stabilt men samtidigt så är det kanske just därför jag behöver detta mer än nånsin.
Är väl mestadels Lund som sinkar mig just nu, vill bara veta om fler prover ska skickas eller om allt är klart nu.....han verkade inte se något hinder till att vi skulle börja försöka igen ändå men det är ju lätt för dom att tycka.
Har ju som sagt jagat dom nu men utan resultat så jag har inte mått speciellt bra.
Dock så har jag en förmåga att stänga in mig när jag mår skit, jag tycker inte om att öppna upp mig inför folk eller att inte kunna hålla masken. Sån har jag alltid varit och lär väl inte ändras på äldre dar precis.
Man blir dock väldigt trött av att gå runt så och just därför är jag inte så social just nu, de som är äkta och bryr sig finns förhoppningsvis kvar även efter denna rundan av bitterhet ;)
Den släpper nog snart!
 
 
Förutom de vänner jag har så är jag evigt tacksam över de andra mammorna man lärt känna som också förlorat sina små, även om man inte träffat de flesta så har de en speciell plats i hjärtat och man vet att de alltid förstår oavsett hur märkliga känslor man än har just förtillfället. Det är tillåtet att vara arg som satan, bitter, ledsen, skräckslagen, ha ångest eller vara glad för de dömer aldrig. De bara plockar upp en och finns där.
Ni är så fantastiska tjejer <3 och era små änglar har världens bästa mammor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela