This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Kom igen nu

Publicerad 2016-06-29 13:17:31 i Allmänt, Hälsa, Vincent, Änglabarn,

Alltså jag blir så less på all jäkla skit i mitt liv ibland! Självklart har jag fina stunder med men de har jag ju inget behov av att gnälla över alltså får de inte så stort utrymme härinne. 
Det är inte mycket jag pratar om mina "problem" i det verkliga livet för jag är trött på att älta sönder andra människor. Min psykolog får äran att bli söndertjatad istället men hon får ju betalt ha ha. 

Så därför skriver jag av mig istället och då får folk välja att ta del av det om de vill annars slipper man. Problemet är ju dock att det kan bli missuppfattningar vilket leder till att folk blir tjuriga och tror att det är dom som nämns här. Det har hänt! Och det har blivit liv! 

MEN de jag nämner här vet om vilka de är och det är aldrig nån i min närhet för det har jag tydligt gjort klart för dom med undantag av en som jag inte får läsa lusen av pga att det blir ringar på vattnet! Denna människa sårade mig mer än nån annan och jag förstår inte hur man kan bete sig så och kunna sova om nätterna. Detta är dock ingen jag umgås med eller träffar överhuvudtaget. Jag skulle alltså inte ösa ur mig en massa skit över mina vänner/närstående härinne! Jag kan inte hålla truten så länge att det kommer ut här innan människan blir varse om det ;) 
Så ni som hänger omkring mig så att säga behöver aldrig ta åt er, det blir så mycket onödigt tjabb och därför tänkte jag förklara hur landet ligger. 

Likaså det här med bebisar och graviditeter! Jag är fullt ärlig med att jag har slagit av följa funktionen på de flesta som är med barn eller som precis fått. De flesta förstår och tar inte illa upp, det är inte pga bitterhet eller att jag missunnar någon. Det är helt enkelt så att jag får sortera ut det min hjärna orkar med just nu. Jag slår på följer igen när jag känner mig redo, gläds åt alla er ändå såklart. Äldre barn är inga bekymmer för de relaterar jag inte till på samma sätt. 

Men nu hoppas jag att Lund ringer idag, de lovade igår men jag börjar lära mig deras klocka. Den verkar gå baklänges! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela