This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Round and round we go

Publicerad 2016-11-20 15:39:56 i Allmänt, Dumheter, Hälsa,

Alltså jag är ju en sån människa där hjärnan aldrig sover, den blippar konstant. Jag vill gärna påstå att min bristande intelligens har med det och göra ;o den får ju för fan aldrig vila.

Jag har alltid varit sån här, jag sover nästan aldrig mer än 5-6 timmar varje natt för hjärnan leker tornado. Lite rodeo över det hela.

Men sen har jag ju vänner som liksom bara stänger av sin hjärna och relaxar som om livet är oändligt. Dont worry be hippie typ. Alltså hur kan man bara lägga sig ner utan att hjärnan bara tjihooo nämen se på fan, nu kör vi?
Ligger det i generna eller tror ni att man kan lära sig sånt? Det tror fasen inte jag, man måste nog ha den där softa personligheten för att det ska ske.

Sen däremot så är jag ju rätt lugn som person, inte mkt som stirrar igång mig i vardagen så att säga ha ha. Jaja är väl mina mest använda ord förutom ska bara.
Och det vet ju alla som känner mig, tyvärr.

I julklapp önskar jag mig vin diesel och en avstängningsknapp, Thank you very much

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela