This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Friday(g)

Publicerad 2017-01-06 13:31:48 i Allmänt, Dumheter, Hälsa,

Tänkte dragit till gymmet imorse efter att jag släppt ut hästarna men jag är fortfarande lite snorig och trött så jag tog en kvart i solariet istället. 

Annika var i stallet som vanligt, makalös den människan :p vem stiger frivilligt upp i denna kylan och kör till stallet klockan 7 om man inte ens har utsläpp liksom. Not me! 
Jag är visserligen oftast vaken så dags men jag brukar ju inte direkt vilja gå ut frivilligt när det är så här galet kallt som det är nu. 
Tur vi alla är olika :D 


Saknar värmen nu, jag är inte gjord för detta klimatet. 

Men jag och Bea tog oss en timmes promenad iallafall, bättre än inget. Stampade ju runt på löpbandet en timme igår med så jag försöker hålla igång. 
Kosten behöver jag dock sparka igång, vågen går inte dit den ska. Den går liksom ingenstans ;p den kryper inte ens lite sakta. 
Så på söndag drar jag igång med det förbannade kostschemat som jag blir trött bara av att glo på. Jag kommer dock inte äta så galet strikt eftersom jag faktiskt har ett liv utöver mat och träning ✌🏻️😝 
Men jag ska utgå ifrån det iallafall och hålla mig inom kcal. Min fika är helig så jag kan inte köra 100%, vem ska då äta frallor med den dära tjockisen till bästa vän jag har ha ha. Hon behöver ha nån som sympatiäter lite med henne en dag i veckan. 

Nu ska jag ta en dusch och sen blir det något så upphetsande som att städa lite. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela