This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Kärlek

Publicerad 2017-01-29 17:37:02 i Allmänt, Hälsa, Hästar, Shopping,

Haft en fin dag, mår sådär bra enda in i själen idag. Skön känsla. 


Efter en jobbnatt så blev det lite påtvingad vila, jag tyckte vi kunde starta upp dagen med en gång men någon klok människa i min närhet tyckte att nu jäklar vilar du. Så jag fick ju snällt lyda för en gång skull ;) 
Så det blev nån timme på soffan och jag slumrade faktiskt till en stund.

Efter det så drog vi till ekohallen, Dino behövde käk (varför skaffar jag såna konstant hungriga karlar i mitt liv?!) och det är ju alltid kul att drälla en stund därnere. 
Så där gick vi en stund innan det var dax att dra hemåt igen för han skulle jobba ☺
Var inom stallet med och dumpade maten och kelade lite med Dino 💙

Känner mig så tacksam och lyckligt lottad som har träffat denna människa! 
Han gör mitt liv så himla mycket bättre. 
Jag som trodde jag skulle vara frivilligt ensam en lång tid framöver, haha. Tjii fick jag! 


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-01-29 21:18:12

Det förtjänar du, fint att höra <3

Svar: Tack snälla 💕
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela