This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Träning

Publicerad 2017-01-08 12:39:39 i Allmänt, Dumheter, Hundar, Hälsa,

Har kommit igång med träningen som sagt och försöker vara på gymmet iallafall 4 dagar i veckan. Promenerar ca 5-6 dagar i veckan och sen hoppas jag komma igång med ridningen lite ordentligt så fort underlaget är ok. 


Idag blev det en date med Susanne på gymmet, klockan 9 men yours truly var såklart inte där i tid utan jag stressade in lite lagom sent sådär. Eller ja, stressa var väl och ta i 😂 det är inget jag pysslar med. 
Det blev 30 min på löpbandet och sen fick benen jobba lite. Imorgon blir det vilodag och sen kör jag igång på tisdag igen. 
Får väl engagera mig i den dära kosten med. Idag blir det omelett till middag och kanske lite tonfisksallad till kvällen. Blev så sen frukost så jag hoppar lunchen. 

Nu ska jag mysa med Pazz och köra lite soffhäng. 
Måste upp och tända lyktorna hos Vincent ikväll med 💙 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela