This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Halvtid

Publicerad 2015-08-30 15:08:31 i Allmänt, Graviditet,

Äntligen har halva tiden gått, jag kan på ett sätt förstå de som tycker det är mysigt att vara på tjocken men alltså jag känner mig bara trött och tjock. Och kissnödig, mina nätter är inte roliga just nu :p önskar jag jobbade natt hela tiden. 


Jobbar långpass idag men lyckades iallafall peta i mig en fisk. Den hade dock födelsemärken så det kändes lite som att äta en kompis, otäckt! Sen kan jag inte äta dom om de är gråa, ni vet sådär efter skinnet. Vidrigt! 
Så jag fick leta upp de vita och då kom födelsemärkena på köpet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela