This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Fullt ös

Publicerad 2016-02-29 21:39:19 i Allmänt, Hälsa, Vincent, Änglabarn,

Inte hunnit med att skriva idag, somnade vid 4:30 imorse och gick upp vid 6:30 så jag har inte varit på hugget men nu när jag ligger i sängen igen så är jag självklart klarvaken. Same old same old! 

I lördags var jag och kikade på stallplats, det var underbara hagar men jag fick ingen sån där känsla som man får när allt känns sådär självklart. Så jag blev inte så ledsen att jag slapp vela när han sen hade ändrat sig om fler inackorderingar :D som sagt, trevligt ställe men det ska kännas rätt i hjärtat. 

Jag trivs ju så bra i Hasselstad, jag önskar bara att hagarna kunde vara bra. Så jag kan inte vara ego längre, han måste ju få må bra i första hand. 
Men vi letar vidare eller så får jag ha is i magen och se vad som kan tänkas hända med hagarna där vi är nu...


På tal om annat så fick jag detta idag med, upplyftande livet är! Och ja, jag vet att det oftast inte är illa men jag har lite nog med allt i mitt liv just nu. 
Vissa dagar undrar man hur allt ser ut om nåt år. 

Vi har även fått tid till barnläkarna som ska gå igenom det de vet eller inte vet än så länge. Nästa vecka...tänker inte ens be er hålla tummarna för det går väl åt helvete som allt annat. 
Åhhhh denna frustration, kan inte bara något vara lite enkelt. Jag kräver inte så mycket, bara lite medvind! 

Imorgon ska jag iväg på nåt spännande iallafall, kanske blir jag lite positivare.
Ni får ha överseende med att bloggen är lite svart och deppig just nu, hon som håller i pennan behöver ett break


Sool ☀️

Kommentarer

Postat av: утп на сайте примеры

Publicerad 2021-06-11 22:26:48

Spot on with this write-up, I truly feel this web site needs a great deal more attention. I'll probably be back again to read through more, thanks for the info!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela