This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Jippi

Publicerad 2016-07-31 03:16:32 i Allmänt, Semester,

Ligger över på en ö just nu och kvällen har varit jättemysig. Nu är jag dock inte lika road, vi sover i ett rum på en övervåning och för att komma dit måste vi passera en stackars tjej som ligger och sover. Och självklart har min blåsa bestämt sig för att vara vääldigt överaktiv denna natt. Jag har väckt henne två gånger redan, nu var jag ute och kissade för jag trodde seriöst jag skulle pinka ner mig. Känns ju inte alls pinsamt att man förstört hennes sömn :(

Det värsta är att har jag en sån här natt så får jag snart ligga och försöka hålla mig igen. Min magmedicin gör ofta så här, antar att den är urindrivande.

Så nu ligger jag här klarvaken och hade det varit ljust ute så hade jag gett upp och satt mig ute tills morgonen dyker upp.
Kvart över 3 är hon så hoppas tiden kan gå lite kvickt nu.

Det är otroligt fint här och vi har haft det jättetrevligt.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2016-07-31 15:37:54

Åh så vackert!

Postat av: Annika

Publicerad 2016-07-31 15:37:56

Åh så vackert!

Svar: Visst är det :D
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela