This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Medryttare

Publicerad 2016-07-06 14:37:57 i Allmänt, Graviditet, Hästar,

Idag har jag lagt ut en annons om medryttare, folk lär nog tycka att jag är lat som f-n men så är inte riktigt fallet.

Jag har ju två superbra tjejer som rider honom åt mig de dagar jag har mycket. Det fungerar jättebra och jag är så tacksam för all deras hjälp.

Anledningen till att jag söker en till är om jag blir gravid igen, då behövs det mer stöttning och någon som vill ta honom nån dag eller två i veckan så han inte blir odräglig de dagar han väl rids.
Dessutom lär det bli väldigt många sjukhusbesök för min del och jag lär inte ha så mycket tid över till att motionera honom när jag även måste jobba. Kommer dock inte att jobba 100% isåfall utan trappa ner när jag väl känner mig gravid så att säga. Kommer inte att riskera nånting.

Så vet ni nån som vill rida lite får ni gärna tipsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela