This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Duva

Publicerad 2016-06-22 21:34:33 i Allmänt, Vincent, Änglabarn,

I måndags var jag hos psykologen, jag hade en sån jäkla pissdag så det passade perfekt. Det var bebisar överallt den dagen, i väntrummet, parkeringen ja överallt. 
Hela dagen var skitjobbig och jag mådde fruktansvärt dåligt. Så jag drog till Karlskrona en sväng så jag hade lite annat att stressa med än bara tankarna. 
Körde även inom Janes ideform i Rödeby och köpte varsin duva till pappa, Vincent och Kalle. 




Ska försöka sätta dit den på nåt bättre sätt. 


Så idag har jag pysslat på kyrkogården, 

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2016-06-23 16:46:38

Känner igen dem där jobbiga dagarna. Bra att du har din psykolog. Efter vi förlorade vårt andra barn så fick vi gå och samtala i en grupp där fler änglaföräldrar fanns, det är inget som du provat eller?

Svar: Jo jag går i en sån också, en gång i månaden och den är guld värd :)
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela