This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Domningar

Publicerad 2016-05-26 12:32:59 i Allmänt, Semester,

Höger ben och arm strular igen, men i övrigt är det underbart här. 
Blåste som attan igår em men idag är det lugnt igen, tänkte dra till nissi beach i helgen. Jag vill såå gärna träffa pelikanen som bor där 😆


Här har ni en IBSmage, den är stenhård och jag ser hemsk ut haha. Men jag får bjuda på det, inga kläder som passar när den sväller dock men det löser sig. 

Nu käk och sen till stranden igen 




Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-05-26 14:20:03

Åh, vilka underbara strandbilder! :)

Svar: De var verkligen helt underbara, detta vatten alltså 👌🏻😍
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela