This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Härlig dag

Publicerad 2016-11-27 21:57:59 i Allmänt, Dumheter, Hälsa, Vincent, Änglabarn,

Har haft en fin dag, började med att släppa ut odjuren och sen drog jag vidare på min lilla stöldturné där en kasse med granris råkade hoppa in i bilen.

Hoppsan liksom!
Jag flög hemåt i min lilla Volvo för att gå ut med hundarna innan ett besök på ÖB stod på schemat. Därinne hittade jag Lotta så då flög det lite tid där. Hittade iallafall vad jag sökte så nu har han det lite finare däruppe

Tog nån timme på kyrkogården eftersom jag skulle tända lyktorna hos både pappa, Kalle o Annie, mormor o morfar och ja sen Vincent då. Men det var skönt att röra lite på sig. Och nu ska ljusslingan lysa upp lite hos honom om kvällarna <3

Fick lite över som fick hamna här hemma.
Inte min grej att vara så här pysslig men det ökar ju myskänslan så bara o köra på.

Glömde fota min shopping idag igen, jag är lite hopplös just nu.
Eller ja det var ju milt sagt ;)

Mina domningar har ökat igen, jag ska ringa och höra hur låga järndepåerna var sist för isåfall så får de fasen ge mig dropp eller nåt. Min mage hatar tabletterna och jag ligger med kramper så fort jag kommer upp i halv dos. Värdelöst

Men det löser sig! Hoppas att jag får svar på MR i veckan med, lite nervöst.
Men inget man kan påverka tyvärr. Blir tacksam om allt visar sig vara normalt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-28 20:25:02

Tipsar om innate järntabletter, min mage reagerade inte alls på dem. Vet andra som inte kännt av dem alls heller. Kanske värt att prova :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-28 20:25:03

Tipsar om innate järntabletter, min mage reagerade inte alls på dem. Vet andra som inte kännt av dem alls heller. Kanske värt att prova :)

Svar: Ska kolla upp dom! Tack
diamondscharm.blogg.se

Postat av: Annika

Publicerad 2016-11-29 19:23:19

Så fint det blev!
Har du testat flera olika tabletter mån tro? En del verkar vara snällare än andra. Även om blutsaft inte innehåller så jättemkt så kanske d ändå kan vara ett alternativ om inte tabletter funkar.
Håller tummarna att MR'en är fullt normal!

Svar: Tack <3 ja jag har testat flera olika. Men nu försöker jag äta dom de dagar jag inte ska nånstans
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela