This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Akuten och andra roligheter

Publicerad 2017-08-19 21:19:39 i Allmänt, Graviditet, Shopping,

Igår kände jag att jag inte stod ut längre, hade ont, sammandragningar och trycket neråt gav sig inte. Så till slut kände jag att nu får det nog räcka, vänta till onsdag och vara rädd för att tappen skulle vara påverkad kändes som rena terrorn. Så jag körde in och satte mig på akuten efter att ha rådfrågat 1177. Verkligen imponerad över hur snabbt jag kom in, alla var jättetrevliga och jag kände mig inte till besvär en enda gång vilket var himla skönt! 


De hittade inget fel men nu när jag vet att allt ser ok ut så kan jag leva med smärtan, huvudsaken är att han mår fint därinne. 
Fick tillomed en bild 💙 


Så imorse körde vi till Skåne och köpte stallvagnen, den var i jättefint skick så det känns skönt! Liggdelen vi köpte blev också jättefin på så det känns bra. 



En emmaljunga super viking blev det! 

Praktiskt med vitt i stallet och så 😆 men det får funka! 

Sen gick vi igenom ett litet köpcentrum med, var tvungen att ha lite underkläder och ett par mysbyxor som jag kan andas i. Han blir så vansinnig när man klämmer honom därinne 😅  ett besök hos min moster hann vi också med så nu blir det soffhäng och vila resten av helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela