This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Graviditeten

Publicerad 2017-08-10 12:11:34 i Allmänt, Graviditet, Hälsa, Vincent, Änglabarn,

Kommer nog att uppdatera det mesta härinne nu, känner lite att här kan folk läsa om de vill. Instagram får man mer upp i facet oavsett om man vill läsa om mina gravidbekymmer eller ej. 

Vet att det är tufft för de som kämpar med barnlöshet och för de som precis förlorat sina små. 

Jag hämtade hem Vincents grejer igår, de har legat hemma hos mina föräldrar. 
Kikade igenom det igår och även nu på fm, väcker mycket känslor och det känns tufft samtidigt som jag innerligt hoppas att lillebror ska kunna använda det mesta. 
Oron för att det inte ska gå vägen ligger ständigt och lurar, nu har alla semester med och man har inget som helst stöd av sjukvården i allt detta. Vissa saker kan jag tycka att de borde kunna svara på oavsett om ansvarig läkare är på plats eller inte. 

Ikväll är det iallafall spädbarnsfonden och jag ska nog köra bort tror jag, kan vara skönt att få träffas och ventilera lite mitt i allt detta. 

Vecka 19 nu och jag blir större för varje dag, på måndag är det dax för RUL :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela