This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Sänghimmel

Publicerad 2017-08-12 00:06:28 i Allmänt, Graviditet, Shopping,

Bestämt oss för att ha en sänghimmel i hans rum, självklart kommer den sitta fast och absolut inte användas när han blir större så han kan dra i den 🤐 

Kommer ha en mindre säng i vårt rum med så den lär kanske inte användas så mycket 😅 

Först så bestämde vi oss för denna, hittade den för runt 500 kr och tyckte det var ett ok pris. Sen så såg jag på andra sidor att den har stora sömmar lodrätt och när jag väl börjat störa mig på nåt 🙈 så ja alltså det blir nog inte den. 


Istället så hittade jag denna från cotton & sweets för såklart det dubbla priset men det får nog bli den ändå faktiskt. 



Annars har dagen varit bra fram tills jag fick ett fruktansvärt besked, en gammal vän som inte finns mer. Det känns i hjärtat 💙 blev helt iskall när jag fick höra det, man vill inte tro att det är sant. Livet är bra märkligt många gånger 😔


Hoppas ni alla får en fin helg, här är det jobb som gäller. Är tacksam så länge jag kan hålla igång. 

Kommentarer

Postat av: integravidbaratjock.blogg.se

Publicerad 2017-08-12 10:12:40

Vad mysigt med en sänghimmel, båda är jätte fina

Postat av: integravidbaratjock.blogg.se

Publicerad 2017-08-12 10:12:41

Vad mysigt med en sänghimmel, båda är jätte fina

Svar: Ja visst är det 😃💗
diamondscharm.blogg.se

Postat av: Sofi Melbéus

Publicerad 2017-08-12 10:58:09

Så fint! Skulle också vilja ha sänghimmel till nästa❤️
Beklagar din väns bortgång💔
Kram

Svar: Tack ❤️❤️ ja visst är det fint 😃 jag hoppas innerligt att vi båda står där med levande friska småsyskon nästa år! Kramar
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela