This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Potatisgratäng

Publicerad 2016-04-29 17:55:33 i Allmänt, Vincent, Änglabarn,

Idag har jag satt i mig en veckas kcal, men det ger jag blanka fan i. Så det så! 
Gjorde potatisgratäng fast i mikron, smidigt som attan! 



Det blir mycket krämigare än i ugnen, fast ingen tror mig när jag säger det ;) 


Klädseln speglar humöret, ingen bra dag! Så himla trött i huvet. 

Frukosten med Mia var det jag orkade med psykiskt idag. Märkligt hur känslig man kan bli för just det sociala. Att hjärnan liksom inte orkar kommunicera och vara social. Då är det tur man har stallet, Helena var där när jag kom men det var trevligt att få prata lite. Sen åkte hon och jag njöt av tystnaden medan jag mockade. Var uppe på kyrkogården med, mamma och Monica hade varit uppe med lite blommor. 


Kan inte fatta att han skulle blivit 6 månader i helgen. Mår illa bara jag tänker på det. Aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv. Och inga svar får vi men jag känner på mig att allt kommer gå åt helvete, jag hatar verkligen inte livet men fan vad jag hatar hur det behandlar mig. 



Precis innan vi stängde av, ni kan inte ana hur fruktansvärt det känns att "ta livet av" sitt eget barn. När han suttar, smaskar, sprattlar och ser frisk ut. Att se livet rinna ur honom i min famn. Att man inte har något annat val än att i princip döda honom för att han har ont, att hålla hans lilla hand som kramar om ens finger och veta att nu är det dax. Hur fan kan man ens förbereda sig på det? 

Vår fina pojk, så stolta vi är över att vara dina föräldrar! Vi älskar dig mer än något annat. 



Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2016-04-29 20:04:38

❤️❤️❤️

Postat av: Martina

Publicerad 2016-04-29 20:04:39

❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela