This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Bröllop

Publicerad 2016-08-07 22:06:08 i Allmänt, Semester,

Igår var vi på bröllop, paret var så himla fina och vi hade en jättefin kväll.
Idag har vi varit helt slut dock ;) och imorn börjar Jimmy sitt nya jobb så vi har fått fixa lite här hemma med bil osv.

Jag var ju sen som vanligt igår så jag stack ner till kicks och bad dom sminka mig. Det blev jättefint just då men senare så började hela ansiktet krackelera och självklart hade jag inga grejer med mig så jag blir väl ihågkommen som en skräcködla. Aja det var inget att göra åt det så man fick låtsas att det satt som en smäck.

Jag och sambon, han ser dock inte ut som sig själv där ha ha. Föredrar nästan den orakade versionen där tatueringar osv syns. Självklart var han fin men det syns när nån inte känner sig bekväm med det de har på sig 😆

Det där är mer han ;)

Familjen annorlunda, Tommy ser ju sjukt road ut måste jag medge :p
Men det var som sagt en härlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela