This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

En ängel flög förbi

Publicerad 2016-08-09 15:03:21 i Allmänt, Vincent, Änglabarn,

Som sagt tuff dag, har anhöriga och nära vänner i tankarna. De lider nåt oerhört just nu, man önskar att det vore en riktigt dålig dröm. Jag önskar man kunde hjälpa på nåt vis men det är tyvärr omöjligt.
All kärlek till dom just nu 💙

Åkte och köpte nya blommor till Vincent, som vanligt stod där en glaslykta från svärfar och Nina. Värmer att de tar sig den tiden när de är i närheten.
Vi har fått fin kontakt sista tiden vilket känns himla skönt, bara det att de kör hit för att tända och ta en fika uppskattas av oss båda.

Om några månader är det hans ettårsdag, känns helt sjukt. Den dagen kommer jag INTE att vara på jobbet, får ångestpåslag bara jag tänker på den.

Hamnade mittemot en bebis i helgen, en hel middag satt vi där. Jimmy såg så ledsen ut och jag ville mest fly under jorden, de tyckte säkert att vi var jättetråkiga och märkliga men vi orkade inte. Det gjorde så oerhört ont i oss båda, hon var såklart himla söt men det är ju inte riktigt det de handlar om utan snarare påminnelsen om vart vår lille pojk är nånstans och vart han skulle varit idag. Det förstår bara de som förlorat ett barn, kräver inte att nån annan ska göra det. Bara de inte försöker få oss att känna något annat än det vi gör.

Kommentarer

Postat av: None None

Publicerad 2016-08-10 15:41:47

Vad fint han har det <3

Svar: Tack 💙
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela