This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Hus

Publicerad 2016-08-09 14:35:31 i Allmänt, Dumheter,

Efter en tung morgon med ett fruktansvärt sorgligt samtal så behövde jag komma ut lite. Jag och Jimmy har kikat lite på ett hus på hemnet så jag passade på att köra förbi och titta på det.

Supermysigt och läget var ju underbart, mitt ute i skogen fast man hade ändå grannar. Tyvärr vet jag inte om tomten är tillräckligt stor för en vinterhage men funderar starkt på att gå på visningen. Tyvärr jobbar Jimmy då men jag kan ju slå en kik själv så länge.

Vi lär väl inte köpa nåt hus nu men kan vara skönt att börja kolla lite.
Så man vet vad man är ute efter.

En liten sneakpeak ;) lär nog bli många hus innan vi hittar rätt men som sagt, man måste börja kika nånstans.
Så nej det behöver inte börja spekuleras i att vi ska flytta osv, för så vet vi ju att folk funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela