This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Allergisk reaktion

Publicerad 2016-07-03 20:55:44 i Allmänt, Hästar, Shopping, Vincent,

Alltså att jag inte svimmade när jag tittade mig i spegeln, hade slängt på denna bus'en och tyckte att det såg ju ok ut. Efter 5 min så har jag fått knottror i hela ansiktet och är illröd. Dessutom har färgen satt sig i plitorna så de framhävs extra snyggt HA HA. Alltså ja det fattades ju bara det med, så ser ni nån med blått hår (färgning som gick fel) och utslag så är det bara jag nere på Falsterbo ;)

På tal om Falsterbo så lyckades jag knipa en biljett på fb hos fåglasång när de hade tävling. Inte alls dumt =) kommer ett inlägg så småningom om allt som hänt nu när vi fick nåt slags avslut med obduktionen även om den ev inte är klar om de fortsätter forska men vi väntar inte in fler svar iallafall. Så tacksam för att ni stöttar och kommenterar så fint. Tack snälla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela