This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Falsterbo

Publicerad 2016-07-05 19:40:42 i Allmänt, Hästar, Shopping,

Vi hade en superhärlig dag i Falsterbo, kom nån skur i början sen sken solen på oss resten av dagen. Det var lagom med folk, ingen kö dit och man kunde röra sig på området utan att slåss om sakerna. En riktigt bra dag med shopping som jag är nöjd med.

Ett par ridtights från starrider, supersköna och matchade det svarta schabraket här nedan. Keps från krafft och godis som man fick plocka själv och lägga i en burk. Lösgodis för hästar helt enkelt.

Schabrak från equito, jättefint! Blev dock lite besviken på att de inte hade mer grejer på plats i sin monter. Såg inga pannband tex. Dessa två pannbanden fanns i xfull och de hittade jag i nån liten monter mitt inne i smeten.

Närbild på det rosa! Köpte ett blått med små stenar med, inte riktigt lika fint men man får passa på när det finns i hans storlek.

Haha ja alltså...jag vet att de är likadana men jag kunde inte bestämma mig för vilka färger så det fick bli alla tre ;o och grimman var så söt så den var min sista shopping innan vi gick ut. Hade inte orkat bära mer :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela