This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Lite handling

Publicerad 2016-07-12 18:51:40 i Allmänt, Shopping,

Ska på bröllop i höst och hittade denna klänningen inne i Karlskrona! Tyvärr fanns den bara i M och jag hade behövt L men jag hoppas kunna ruska av mig några kg tills dess.

Lyckades även hitta skor men köpte båda för jag har inte bestämt mig än. Vill inte ha klack dels för att jag är lång och sen pga min balans. Har jag en dålig dag den dagen så behöver jag inget som gör mig mer ostadig :)

Inne på hm hittade jag även denna!

Fick prova dom på jobbet för jag har ingen helkroppsspegel hemma :p

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2016-07-12 21:13:51

Det är så fint med långklänning helst på dig som är lång. En pyggme som jag är drunknar i en.Du är fin som du är Linn behöver inte L som du ser:)

Svar: Hade gärna varit kortare :p :D L/XL har jag annars så det känns lite tight
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela