This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Tosia

Publicerad 2016-07-09 21:51:19 i Allmänt, Shopping, Vincent, Änglabarn,

Efter min jobbnatt drog vi direkt till Karlskrona för lite shopping, kan visa vad jag köpte imorgon istället.
Blev två långklänningar, en svart ribbad långärmad tröja som jag ska ha i stallet och medan jag var inne på gina och köpte den så var Jimmy på Telenor och lyckades fixa oss nya telefoner till ett jädrans bra pris.
Så nu har jag äntligen en bättre telefon som inte kluckar varje gång du tar i den för att alla delarna ligger huller om buller inne i den :P
 
Skulle egentligen väntat till sjuan kommer men jag är verkligen ingen nörd när det gäller sånt där så mig spelar det kvitta vilken modell det är bara den fungerar och gör som den blir tillsagd.
 
Käkade lite lunch därinne med innan vi tog de två sista butikerna med storm.
 
 
De har så galet god mat inne på gallerian, onyttig sådan iofs.
 
Direkt när vi kom hem blev det stallet och efter det kom svärfar och Nina, då drog vi ner till tosia och där var det ju samma skräp som alltid men skönt att bara komma ut lite. Träffade lilla Melwin därnere med och jag köpte mitt efterlängtade godis som jag tog några bitar av och sen insåg att jag tyckte det var rätt otäckt.
 
Jag skulle köpa en liten ballong till Vincent med, för mig är det viktigt att jag får lov att göra det och att han får ha de grejerna hos sig. Det gör att jag mår bättre och då får folk tycka vad de vill om den saken.
Men i alla fall så var svärfar så snäll så när jag skulle betala den så gick han före och köpte den...det kändes bra i hjärtat <3 blir alltid så glad och tacksam varje gång jag ser att de varit och ställt en ljuslykta hos honom.
Det är så lite som behövs för att man ska känna på den där värmen, den gör att den dagen blir lite lättare.
 
 
Tycker den var helt underbar! Får väl se om den håller tills imorgon men det spelar egentligen ingen roll. Nu har han fått en ballong precis som han skulle fått om han fått vara här hos oss.
 
Nu ska jag ladda inför morgondagen....får väl se om det blir som jag tror att det blir. Vi får hoppas jag har fel :) Tröttsamt när folk inte kan sköta det de ska!

Kommentarer

Postat av: integravidbaratjock.blogg.se

Publicerad 2016-07-09 21:54:41

Klart han ska ha en ballong ♡

Svar: Eller hur 💙🙏🏻
diamondscharm.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-07-10 00:26:32

💖💖😢

Svar: 💙
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela