This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Växjö

Publicerad 2016-07-28 00:32:54 i Allmänt, Shopping,

Inte orkat uppdatera i vanlig ordning, är så himla trött. Vann en ögonfransförlängning på fb men jag har såna besvär med mina ögon så jag fick avboka det :/ tror jag är allergisk mot något för jag är täppt i näsan och som sagt svintrött med.
Börjar bli drygt.

Idag var vi i Växjö ihop med våra kära grannar, käkade på ryttmästaregården och kollade på den gamla borgen.

Efter det så körde vi bort till samarkand och vi tjejer "plundrade" affärerna medan gubbarna gick i de tråkiga butikerna.
Jag handlade lite kläder och idag kom även min klänning jag ska ha på ett bröllop om några veckor. Ångrade mig om den rosa, känns inte alls som jag....

Den var lite konstig i tyget vid överdelen bara men tror det går att sätta några stygn. Nu behöver jag bara nån kofta eller nåt med.

Kommentarer

Postat av: integravidbaratjock.blogg.se

Publicerad 2016-07-28 16:25:40

Vilken fin klänning

Svar: Tack snälla :D
diamondscharm.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela