This is my life

Änglamamma till älskade Vincent <3 bloggen handlar om allt som händer i mitt liv. Positivt som negativt! Inget lindas in! Välkommen

Film

Publicerad 2016-06-26 14:13:00 i Allmänt, Hästar, Semester,

Slö idag, ligger och kollar på film. Lagom sysselsättning. 
Imorgon blir det motion igen och även handla så jag har bra mat hemma, det är när det tryter i kyl och frys som det går åt skogen med kosten för min del. 

Får hoppas på lite regn idag, det behövs . Får dock gärna sluta tills imorgon så man kan få njuta av solen lite. Tänkte rida en runda i skogen nämligen, cassandra har honom idag så jag är hästledig. 


Längtar tillbaka nåt kopiöst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela